دل گفت ها
 
★★دل گفت ها ★★
 
 

هـــرکـــــــی ازم سراغــــت رو میگیـــــــره نمیگـــــــم : وجــــود نــــداری


میـــگم : وجــــودش رو نــــداشتـــــــی


 .............!

Avazak_ir-Light108.jpg

 



نظرات شما عزیزان:

راشین
ساعت23:50---25 دی 1391
سلام زیباترین
زیباست شعرهایت ،تو از کدامین دیاری ای پریزاد؟


زر
ساعت0:28---7 مرداد 1391
چقدعصبانی...
پاسخ::(


هَستـ ـ ـ ـ ـی
ساعت11:32---5 مرداد 1391
زیبا بود پریسا جونپاسخ:فدات دوست خوبم مرسی که به وبلاگم سر زدی

mozhi
ساعت10:47---5 مرداد 1391
salam

man hamon silenus toye cloobam

be vebam sar bezan golamm

khoshhal misham
پاسخ:خیلی خوشحالم که وب سر زدی ممنونم از حضورت بانو


دست نوشته های یک دختر تنها
ساعت19:36---4 مرداد 1391
شعر من خالی نیست!



درک و احساس و زمان می خواهد



شعر من احساس من است!



...



حرف من٬ قصه ی پر درد من است...



شعر من آینه ایست٬



با غباری از غم!!!




پاسخ:بسیار زیباااا


رها
ساعت14:22---4 مرداد 1391
سلام.وب قشنگي داري.خوشحال ميشم بهم سربزني
پاسخ:ممنونم حتما سر میزنم عزیز


lale
ساعت14:17---4 مرداد 1391
شلام.مطلباتو خوندم.خیلیم خوشم اومد.توهم بیا وبم منتظر نظرتم
پاسخ:ممنون دوست عزیز حتما سر میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:دل گفت ها, :: 14:6 :: توسط : پریسا

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید خوب است که وقتی نفست بالا نمی آید کسی حرفهای بغض شده در گلویت را جایی نوشته باشد....
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ★★دل گفت ها ★★ و آدرس pari6920.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 463
بازدید کل : 376457
تعداد مطالب : 408
تعداد نظرات : 346
تعداد آنلاین : 1



آرشیو کد آهنگ